Witryna online-tv.pl to telewizja online, program telewizyjny i archiwum VOD nowej generacji. Naszym głównym celem jest ułatwienie dostępu do legalnych programów, filmów VOD, nagrań wideo dostępnych w internecie.Wspieramy i promujemy legalne produkcje telewizyjne, seriale, streaming online. Stanowczo sprzeciwiamy się piractwu, kradzieży własności intelektualnej i łamaniu prawa.

Telewizja Online online-tv.pl – kontakt

Najwygodniejszy i najszybszy sposób kontaktu z nami to wysłanie do nas wiadomości na naszym fanpage na Facebooku. Lub mailowo: kontakt[małpa]online-tv.pl

Telewizja online online-tv.pl – zasięgi

Nasze podejście i duży nacisk na legalność oraz dostępność treści przynosi efekty. W maju 2016 roku online-tv.pl zgromadziła 729 tysięcy Widzów i Czytelników według Google Analytics („Użytkownicy”):

 

Aktualne statystyki dostępne są na żądanie – w zależności od miesiąca plasują się one w przedziale 0,5-0,8 miliona uu według Google Analytics. Większość ruchu to ruch organiczny, który pochodzi z rozsądnych optymalizacji content marketingowych i SEO.

Telewizja online online-tv.pl – formy reklamowe

Staramy się być elastyczni i udostępniamy dodatkowe funkcjonalności.Do niedawna stosowaliśmy niemal wyłącznie boks reklamowy wysuwający się w prawym dolnym rogu strony w momencie jej przewijania.Poniżej widać przykład takiego boksu w kampanii Volvo V40 aktywnej w okresie 19-26.05.2016:

 

 

Boks nie jest blokowany przez AdBlocka, ponieważ pojawiają się w nim także targetowane treści reklamowe. Jego wymiary są ściśle określone – to 360 px. Boks pojawia się zarówno w wersji desktop, jak i na urządzeniach mobilnych.

Telewizja online online-tv.pl – płatności

Akceptujemy wyłącznie płatności z góry na podstawie faktury pro forma. Ze względu na konieczność planowania akcji z wyprzedzeniem oraz potrzebę dopasowania treści (contentu), nie posiadamy możliwości płatności z dołu, za wykonaną usługę.

Telewizja online online-tv.pl – Odbiorcy

Widzowie i Czytelnicy, którzy nas odwiedzają, to przede wszystkim pierwsze dwa przedziały grupy komercyjnej, czyli 18-35, w dwóch trzecich są to kobiety:

 

 

Poniższe zestawienie obejmuje kwiecień 2016 r., jednak charakterystyka i rozkład jest zbliżony w pozostałych miesiącach.W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.